Queen of pancakes


Det vart pannkissar till middag.
Med blåbär & hallonsylt.
Iskall mjölk till är ett måste.
Its a must.
And Im a star when i'm schteeeking my pancakes... Belive me.
En dag i restaurangköket i skolan så testade jag lixom vända'rom i luften.
Satte första, satte andra Haha.
Jag gick runt där och skröt, och talangen sitter i än.
Built to sctheek, Borned to do it vah!
Haha...
Jag häller alltid i lite ljus sirap & en gnutta (Stor knutta) vaniljsocker i smeten.
Det gör'et!

Kvällen har vi hittils spenderat framför '' Män som hatar kvinnor ''.
Inte förrens nu har vi kommit oss för att börja se dom.
Sjuukt bra, jag kan bara hålla med alla.
Nu suger vi på karamellen...
Fortsätta med film 2  ''Flickan som lekte med elden'' nu på en gång eller om vi ska chilla och vänta till imårrn.
Den som spar han har... Sa visst någon klok.
Hm..

Nästa dilemma lyder:
Glass eller Varm choklad med prickigkorvmackor till...?
- Sött eller matigt..?
Tuffa beslut som ni hör.
Better get back to my sofa...



Kommentarer
Postat av: Syster

Det bidde ingenting vah? Lika bra det, joinar dig vid frukosten imorn istället ;))

Men choklad och korv haha..

2010-08-22 @ 22:59:37
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0