Snart kommer det en tår..

Här ligger jag & Syster i mörkret, ser bara dom hörn där stearinlusen fotfarnade brinner.
Har precis sett 'Valentines day'.
Värtsa tjejfilmen.. Tjej eller lovemovie.

Så skulle vi bara checka av fejjan lite fort.
Saknar mitt crew, mina bästa, mina underbara twins nått overkligt ♥ all kärlek till er!
Det där kändes i hjärtat.
Åh ni fattar inte ens vad Overkligt betyder.
För det betyder nåt overkligt mycket för oss <3
Jag har väl aldrig upplevt så mycket kärlek, glädje, lycka som under de här veckorna.
Inte ett enda jävla problem.
Hon är den bästa jag har <3
Jag saknar verkligen SÖNDER mig efter dig också.
När en spansk woman började skrika RATA i filmen så ville jag inget hellre än att ringa Fridis & prata om Råttan haha.
Att vi hade ett nytt nick åt honom nu...
Tänk om vi gått där i Visby natten och skrikt 'Rataa' haha...

Åh, det är tungt att veta att det är så många mil emellan oss.
- Varför är våra 2 veckor tillsammans redan slut?





Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha RATA, hade vart de bäästa ever :)



Saknar er massor! <3 Idag har jag en väldigt hostig dag, kan inte andas i min ensamhet :( LAME.



Älskar er <3

2010-08-07 @ 14:28:15
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0