Time to burn

- Morning GREY DAY!
Syrris skröt o sin varma powerwalk igår
'' Kunde lätt haft shorts, gikc förbi folk som låg och stekte i bikini fan ''
Ah jag kan då inte köra powerwalk i bkini idag.
Men jag kan ha mina stora lurar och dunka bra musik... Såå då kvittar bikinkin.
Jag är inte bikiniklar än haha.
But I will be.


En tur till Gränby C sen tänkte jag.
Men jag väntar på Jossi.
Jag har ETT mål på Gränby, nåt jag letar efter.
Om den fanns kvar så visar jag sen.. Annars får vi bara glömma bort'e.
Den kommer vara slut... I just know.
Gränby C är mys..
Har vi tur får vi med oss Sandra n' her beatiful son också :)) Åhh!

Nej nu!
Power, power, pooowerwaalk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0