Träningsvärken imårrn kommer vara ett faktum

Döööd tjej.
Fullkomligt.
Inte för att det blir jobbigare att gå när det regnar, och det är inte särkillt drygt heller kan jag tycka.
När man just är ute för att motionera, vara duktig och inget annat.
Jag känner mig nästan ännu duktigare när det är sånt skit väder.
Men blöt vart jag, ingen kep så fejset bara blänkte av regnvatten.. Kan jag tro.
Stannade ute vid högarna för utfall.
Hälften sneda och hälften vanliga.
Man riktigt känner i hela asset hur det formas haha!
200 stycken sen var mjölksyran fenomenal.
Bara hela vägen hem kvar lixom.
Men det går det också, det ska ju kännas, vad är vitsen annars?

Nej nu ska jag dra på lite hög musik & begrava mig under varmvatten i en extremt lång dush.
Bli lite mera männsika igen :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0