Sommarens rosé-kalorier..

Vi trotsade regnet, drog på oss löpartightsen och drog ut på vägarna lixom.
Jag sprang förbi och plockade upp Snygg-Jossan.
Blöta strumpor har ingen dött av, dom torkar ju det gör lixom inte kalorierna höhö..

På vägen hem vart det ett snabbt besök på ICA.
Tur att jag hade keps så jag kunde gömma min svettiga nuna haha. Gäd!
Första turen för säsongen.
(Har jag redan gått över till höst-säsong i huvet ? ) Uh, jobbigt!
Kändes as bra i vilket fall.
Det tänkte vi kompensera med bakning här haha.
'' Vi borde fika '' Sa Joss. Haha
Jag är inte sen att haka på goda saker.. Nänä.
Mitt förslag var kladdkaka med minimarshmallows och min snygga vän ville ha Tiger-Brownines.
- Let's do both, off course.

Det ÄR dax att börja göra sig av med sommaren rosé-kalorier,
men detta måste ske i en lagom och lite sund takt.
Så fort det blir kallt tänker jag börja besöka gymmet  igen, men inte förrns.
Just nu finns inte riktigt motivationen för det...
Träna utan motivation suger.
Men Hey!
Jag var ute och powerwalkade i ös-regn, då har jag banne mig hittat lite motivation.









Kommentarer
Postat av: Kajsa

Looking good.. glossade lips för en runda i regnet :P Me like!

2010-08-18 @ 22:17:01
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0