When its going good..

Night is no longer young.. But still so rich.
Jossi kom hit, vi satte på oss förklädena (Nästan) och drog igång med varsinn kaka.
Så succesfull så det finns inte på kartan.
Vi kan våra grejjer, vi kan våra bunkar menar jag såklart.
Ingen tvekan om att vi kan bli House-Wifes en vacker dag ;-) Haha
- Right beatiful?
Vi tände ljus i hela hemmet och sen kom Syrris.
Helt lycklig :))
Vi valde film för kvällen - Sex and the city 2.
Det var dax igen, aah helt rätt film att se.
Helt rätt tjej att se den med!
Vad skulle vi göra i denna stad utan Josefine Åkerlund <3
- Gooo crazy! Fuck!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni är mina minsann.. thats for sure! You made my night beautifulls <3

2010-08-18 @ 23:21:22
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

Jag skulle jättegärna vilja ha detta recept också. /Tack

2010-08-19 @ 08:26:16
Postat av: Kristina

Absolut. Slänger upp recepten när jag kommer hem ikväll :-)

2010-08-19 @ 12:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0