Atlas - Newest love

Min nyaste kärlek från jobbet är :
En rödrutig skjorta från Atlas med blåa detaljer.
Pris - 795 :-
Jag ska ha'ren!
Finns på Holims nu :))

Jag älskar verkligen det blåa och längtar tills jag är brun och kan ha'ren :D





Jag tänker matcha den så här :

As bruna, tajta ben, ljust hår, jeanshorts, min vita jetset off course..
Vita sneakers.
Röda träskor, jag hoppas vi får hem dom röda ''höga covered'' till jobbet, då är dom mina.
Svarta Hunter blir också fräsht till.
I vår tänker jag även satsa på ett par ordentliga solbriller också, gjärna dessa nedan från Diesel.

Aah CANT WAIT - GIVE ME SPRING!


Kommentarer
Postat av: carolina

ååh ljus hår :) I liked reading that sweetiepie...

Tänk i sommar, de där tajta kropparna vi så hårt svettas för nu, snygga svall. Aah kan bli en sommar svårt att slå asså :) LOVE YOU

2010-02-01 @ 22:44:24
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

INGET kan breaka den här sommar'n.

Aah ge oss nu'rå...

Jag ska snart börja förvandlingen av peruken ;.)

Love you bebis <3

2010-02-01 @ 23:09:42
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0