Bowling, Gillet - Saluuuu

Gårkvällen var SINNESSUKT rolig.
Vi startade hos Issie med lite fräsht snacks och cider.
(Kunde dödat för en kall god cider nu haha, så galet törstig och vi har inget annat än vatten hemma)
Vid 21 tiden traskade vi till Bowlaget och intog banorna.
Twinsen, Sofie & Calle Sög haha, eller det laget förlorade - Jag & Kajsa sög haha.
Jag tog priset när jag 'tappade' klotet bakåt, jag ville mest bara ge'rom en bra show ;-) Haha
Bröt halva tumnageln på kuppen, som gör jävligt ont idag.

Vidare till Gillet.
Så skönt ställe, I really like it.
Efter tolv var man dansugen och det var dax för Saluhallen.
Roligt, snyggt ;-) folk ute.
Bra musik, jag älskar musiken där, sån skillnad mot Bj.
Är så trött på Bjs musik, samma skiva every night känns det som.
Grym kväll.
Sen vart det promenad hem - Helt värt.
Mellanlandade på Statoil och fyllde på med en French Hot dog och cola.

Idag ledigt i solen.
Jag ville bara vara ute, åka pulka eller göra nåt.
Synd att man inte har griller, för nåt sånt hade jag vela göra idag.
Men det vart en skön promenad och fika hos Mamssi <3

Ikväll blir Film & gott käk med Jossi.
Ska mötas vid Heidan och handla, om vi kan lyckas bestämma vad vi ska ha haha.
Alla är bara sugna på ALLT, man vill ju ha det värdaste lixom ;-)
Gott ska de bli iaf :))

Hoppas ni haft en mysig helg lovers.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Klänningen är sjukt snygg :)

2010-02-08 @ 17:00:25
URL: http://centerwall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack tack, det är en top :)

2010-02-08 @ 21:24:28
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0