Gonna tell them why I'm feeling so fineeeee!

- Mooorning Säxiiie's!!
Asså underbara Söndagen fångar mig idag - Som en del av mitt underbara liv lixom.
Solen skiner & väckte mig tidigt imorse.
Släckte lampan runt 2 tiden inatt, såg halva filmen haha - Sämst.
Men egentid och sena nätter, det gillar jag.
Det blir lite sånt nu haha, det året jag bodde själv var det sällan tidiga kvällar..
Det var en annan tid, känns så jävla länge sen...

Jag börjar dagen med full volym & mina låtar som får mig att le.
Mitt liv är lyckligt - Jag känner mig så lycklig.
Med alla er, med mig själv... I love it!
Sån total känsla av Feel-Good!

Vid 14.00 tiden idag äre Family-Time hos min Mamii.
Awsome.


Nu väntar jag på att Syrris ska dundra in här snart.
Update - Ja tack.
Det senaste jag hörde var att han bad oss komma ner till Smögen i sommar , var han givetvis har ställe...
- Ja tack, det skulle passa våra liv väldigt bra.
Något som även skulle passa min kalender vore Midsommar ute på Väddö, där han också har ställe...
- Hur låter det tjejer, SNYGG-TJEJER?
En riktig midsommarfest där dom snygga tjejerna har midsommarklänningar på sig och blomsterkransar på sina söta huven...
En sån riktig midsommarfest med as mycket folk... Det kan han gjärna få bjuda in oss till.
Jag vill bara att allt från och med nu ska vara High-Class.
Åt helvete med vanligt och tråkigt och plain haha.
Not for me longer...
Och i Sommar så kan vi åka med Snyggingen i hans båt ner till Gotland haha... Asså det skulle FUNKA för mig..
Det är bara det jag säger ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0