Halv 8 hos oss

- Hey Sugar's.
Det vart lite mer jobb än tänkt idag.
Lite omkastat shema, så jag fick ett break för lunch & träning mitt på dagen.
Sen kom jag till baka till jobbet för ytterligare en timmes slit  haha.
Helt okey det också.

Dagens träning - 1 timme på bandet, lite löpning men mest powerwalk.
+ Rumplyft & Situps.
Världens träningsvärk i vaderna just nu - Det är uppförsbacken som är orsaken till detta dårå...

Nu har jag middagen klar åt Syster som precis kom hem.
Jag sreverar ugnsbakad falukorv med gulk lök, vitlök & tomatsås.
Ett skit gott potatismos med vitlök & citron till detta.
Nu ska vi käka & kolla på Halv 8 hos mig :))
Myyys <3

Vi hörs sen - Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0