I vintern

Åh vilkeeen härlig dag... Lalalalaaaa.
Tog sovmorgon imorse, somnade om och somnade om och somnade om - Som jag älskar att få göra.
Vaknade till slut upp ur en otäck mardröm.
En mysig morgon.
Sen vart det mitt på dagen och jag & Carro bestämde oss för en promenix i vinter-solen.
Drog på mig termobraller!
Vi plockade upp Jossi och knatade ut till Gamla uppsala högar.
Jossan drog med oss upp på värsta berget haha.
Jag & Carro som tränar hårt vart heeelt slut :P
Men det vare värt, sätta sig där uppe i solen och dricka iskall saft :D Haha
Varm choklad, mackor och grillad korv glömde vi bort.
Söndag it is...
Hoppas på sol.

Vi va ute och gick i flera timmar, sen vart det fika hemma hos mig.
Varm choklad, varma bullar & peppercakes.
Och massa girl-time <3
En hel dag med mina vackra alltså.
Helt underbart.
Sen sprang jag & Jossi till affärn.
Handlade likadan mat haha.
Så bjöd jag syriis på Enchiladas med kyckling, paprika & lök.

Nu äre OS.
Imårrn äre Lön :D





Pink-Chick - Ah tack!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men ååh åh ÅH så avis jag blir.. fina ni är ;)

Dagens miss att missa detta vintermys! Saft o grejjer..

Jag hoppas värkligen på en solig söndag ute i det vita med mina bästisar :P

Pliiis..

2010-02-24 @ 23:20:27
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: sofie

jaa vilken lyx :) Va mysigt ni ser ut att ha då finisar!! :)

2010-02-25 @ 17:29:42
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0