Jag vill också..

Ätit middag - Check
Vi gick till affärn och köpte lite gottis.
Det vart baguetter med skagen & lite grösnaker i.
As gott, precis vad jag var sugen på.
Orka laga, no no noo.

Dagens dröm - The hills.
Jag vill också.
Jag vill också vara så där snygg.
Jag vill ocksp dejta så där snygga killar.
Jag vill också köra så där feta bilar.
Jag vill också festa på dom där klubbarna.
Jag vill också bo där.
Jag vill också ha dom där boobsen.
Jag vill också!



Jag vill bli en sån där Snygging & dejta en sån där snygging.
Så att vi kan se så där snygga ut.
Gjärna till sommar'n.
För då ser man snyggare ut.
Om ni kommer på nån sån där snygging så kan ni gjärna få hook me up with him lixom.
Snarast Tack :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

How about a double then? :P

JAG VILL OCKSÅ allt detd är... så en snygging ja tack!

2010-02-21 @ 20:54:56
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0