Marine chick

På morgnarna när jag står på bandet på gymmet..
När jag hänger undan allt snyggt som kommer in på jobbet..
När jag kollar calories på olika matlådor, när jag äter min nyttiga lunch, och lika mycket när jag äter min onyttiga middag -
Så tänker jag hela tiden frammåt :D
Jag tänker på varmare dagar, smalare kroppar, ljusare hår, snyggare garderob.
Ja, det är det vi tänker - Vår-Sommar 10.

Fan så här laddad har jag aldrig varit.
Visst äre mycket Gotland, men inte bara.
Själva tiden...

Kan tyckas tjatigt med all denna hets och längtan, men det är mitt sätt att sträva efter det :))
Mitt sätt att finna och hålla inspirationen med träning & kost uppe.
Och att se lite ljusare på den här trista årstiden...

Belive going away sailing - with a glass  a bottle a box of rosé...
Näej men ärligt - Jag skulle gjräna vara där året om :D
Man längtar så det nästan pirrar i kroppen...

(Ett av mina planerade köp på mitt jobb är en Henri Lloyd tröja.)
Som nedan fast i marint.
Sjukt skön en sommarkväll när man kan glida runt i korta, ljusa jeans-shorts men vill värma armarna lite..
Med en liten zip som man kan kura ner hakan i.
Den brunbrända hakan..
Vita tygskor, gjärna keds till det.
Det blekta sommaråret...
Den tröjan blir snart min:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0