Mitt i smeten - Som vi sa!

För vi ska till Visby shalalaaaa!

Gissa vilka som bokade boendet innanför murarna till v.29 ikväll'rå?
- Juuupp.
80 kvadrat innanför murarna.
MITT I SMETEN.
Lika nära till klubbarna som vi har till Heidenstamstorg.
Fattar ni..
Lika nära till hamnen som jag har till mamii & dadii.

Förra semestern där nere vad den bästa veckan i mitt liv, inse hur mycket bättre det blir i år.
Glädjtjut på Belmman just nu.

Imårrn blire Fiiira haha...

För i år bor vi innanför murarna..
Som vi sa att vi skulle!



Mitt på dagen, mitt i Visby.
Mitt i värmen.
En god cider i handen, lagomt berusad och dansar till alla tunga låtar som strömmar från Kallis.
Man måste dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0