Nu är jag redo att upptäcka're..

Fortsatt update ang. min lyckliga Syrra...

Vidare för nästa drink på '' hans '' ställe.
Dom gled före kön & där vare i princip gratis.
Jag behöver inte direkt pengar, skrev hon haha...

Jag, Jossi & Carro DÖR.
Nästa helg efter lön drar vi.
Fuck Bj & Salu - Va fan är det? Haha
Låt oss get new-borned lixom...

Jag undrar vad han kör henne i för bil imårrn asså...
- Gäd... Han är en sån.

Asså jag har en miljard frågor.
Hur matchar han Syrris Alexandra-Jacka..?
Åh jag vill see...


Och JAG som hyrde en film på Ica kankse ska sätta på den snart...
Ljusen brinner än och telefånen går på högvarv.
Jag ska ända vara uppe så länge...
Men nu - Film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0