Nu äre kvalité på mitt liv!

Idag kom man hem till en underbar family.
Syster hade maten färdig & Mamii hade tt brev med sig <3
Världens bästa besked.
Äntligen kan vi kasta bort dom där sjuka stenarna som legat i våra magar som en klump och bara tagit energi och ork och allt vad man haft.
Nu kan vi äntligen släppa den där eviga oron man burit på i flera månader nu.
Nu ska det vara över.
Jag kan inte beskriva vilken känsla jag känner - Glädje & lycka enbart.

NU är allt tipp topp.
Nu kan inget ta mig ner.

Fridi flyger till Afrika ikväll.
Lylliiiiiis.
Hon ska sitta på flyget just nu faktist.
- Trevlig resa babyyy...
Jag fick krama om henne idag när hon överraskade  mig på jobbet <3
Helt lyckligt, finis!!

Började veckan med ett tufft träningspass på ACTIC imorse (Nautlius byter namn...)
40 min styrka följt utav 30 min på bandet.
Snyggingen va där... Oh PLIS!
Förra veckn tränade jag bara 3 gånger och hade nästan dåligt samvete för det nu..
Så den här veckan skare köras...

Men när man kom till jobbet så fick jag världens kick av Snygg-Eva.
När hon utbriset
'' Men guuuud va smal du är, du har verkligen blivit så här liten ''
(Måttar med tummen och pekfingret)
Helt glad vart jag :D
Och då kör man på med nya krafter :D
Soppa till lunch - Jaa tack haha ;-P

Mycket info att suga in haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0