På Lördag tror jag på mig & mina tjejer

Nu vet jag i detalj hur jag vill & tänker se ut på Lördag.

Min egentilverkade svarta, mesh-top.
Till den svarta tajta braller, dom högsta svarta heelsen jag äger.
Mörka, markerade ögon, skulle vare väldigt snyggt till en aning ljus hy med synlig highlighter på kindbenen...
(Är ju en sucker för solad hy så vi får se hur långt jag kan hålla mig från mitt älskade solpuder men...)
Håret ska vara hollywood - Tänker satsa på mkt. volym, en snedbena, med lite lugg som faller ned på ena sidan kankse..
Mer eller mindre lockat svall...
Och till detta hade jag velat ha en svart Jet set, men nu har jag bara vit så antingen får jag nöja mig den eller så tar jag min svarta, stora klocka..

Svart & Sexigt.
Svart & Slimmat.
Synas, förföra.
Kvinlig och vacker..

 



Tänk flickor... Mina flickor..
Om vi skulle matcha varann lite snyggt och lagom på Lördag.
Nu ska inte jag vara sån och bestämma theme och välja svart för att det passa just mig nu.
Meen... Något att tänka på.
Vore maffigt.. Förlåt Sexigt!
Och det gillar ju vi..


Kommentarer
Postat av: m

var kommer klänningen/tröjan ifrån? :D

2010-02-04 @ 07:49:50
Postat av: Kristina

American Apperal, men jag har sytt en egen kopia :)

Den är inte riktigt klar men jag visar den så fort den är.

2010-02-04 @ 10:37:49
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0