Pannkaka av & till lunch

- Hey Sunday!
Sweet sunday, vinter-solen var med oss hela dagen.
Likaså KYLAN.
Lite för kallt för mig nu, jag är mera en värme-tjej haha..

Mamii var här igårkväll - Det var Melodifestivalen.
Bara skit, förutom Darins låt som var ju grym.
Den föll mig i smaken :)
Mamssi väckte oss imorse med frukost på sängen.
- Ja tack, börja Söndagen på rätt sätt lixom.

Sen har vi pysslat hemma.
Städat & rensat förrådet.
Dadii kom och körde bort våran gigantiska TV som tagit upp halva förrådet.
Vi hittade som ni ser lite mer att sälja bort.
Så ta er en titt igen vettja :D

Nu äre OS, det är små mysigt att ha på faktist.
Pannkissar till lunch.
Och vart bara PANNKAKA av den lunchen kan jag säga.
Bokstavligen.
För lite ägg i smeten så det vart mest trasigt.
Men gott ändå, vi hade blockchoklad i skafferiet och såg ett recept på Choklad-Pankissar.
Smält choklad imellan och det vart iaf AS GOTT!

Nu är jag sugen på nät-shopping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0