Sjukis :(

- Morning Lovers.
Tisdag idag, jag & Syrris börar 11.30.
Ingen träning idag, inte heller igår.
Varför ? - Därför.
Jag kände i Söndags av en jobbig känsla / smärta i höger ben.
Tror det är nån slags sträckning, som jag förmodligen skaffade på Lasergamet..
Så jag klarade inte av cykling eller band i Söndags.
Inte heller benstyrka.
Plus att jag dragit på mig en förkylning nu...
- Nooo, jag som just sagt det..
'' Bara man inte drar på sig nån förkylning eller nåt för då tappar man alltid träningen ''
Men det är mest näsan, jag boostar med thé & c-vitamin.
Imårn kör jag igen oavsett feeling.
2 dagar är HELT okey att missa när man varit så duktig som jag, så de så.
Jag tänker inte tappa det.
(Det är teoretiskt helt omöjligt med tanke på träningstävlingar på jobbet och vänner som kör hårdare än hårdast.)
Då kan man inte tappa're - Så det är toppen haha :D

Mamii är här, sov här inatt.
Det innefattade mys igårkväll.
Tända ljus överallt, värsta pannkaksbuffén med hur mkt sylt som helst.
Bla. hjortron - Åh favorit!
Sen vart det Paradise Hotel fika - Homemade kolakaka med kolasås-lager på med grädde till.
Drack - Thé.
Diet? - Inte när man tränar, no need, jag blir lycklig av gott :))



Ikväll - Final i Paradise.


Kommentarer
Postat av: carolina

Vi ska nog se till att du inte tappar det babe!!

Finns inte en chans :)

2010-02-02 @ 11:35:43
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Frida

Ååh jag ska också kiika på finaalen! Vem hejar ni på?!

2010-02-02 @ 16:57:29
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Tack Cärrooo :D Vi är i de här tillsammans :D



Fridis - Jag hejjar nog på Kristoffer - Du? :D

Kramiiis

2010-02-02 @ 20:09:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0