Rumpa av sten - Känsla

Tröttis!
Här och nu.
Snart blir det sängen, med nya cosmo som kom i brevlådan idag.
Men innan det vill jag nästan ha en kopp te.. Eller nåt annat.

Kvällens middag - Korv. m bröd 2 st

Syrris håller på och lackar våra bänkiskivor i köket.
Vi betsade om dom igår, mörkbruna.
Belv SKIT snyggt.
Vart ju ett helt annat kök, gick ihop med det mörka golvet.
Åh va snyggt.
Ni ska få se när det torkat :))

Träningsvärk - Asset.
My gäd, men då ska det väl ha tagit också...
Imårrn måste jag träna igen, börjar 10.00 så jag måste gå upp tidigt.
Blir trött bara av att tänka på're.. Meen det skare vara värt ;-)

En av er söta readers hade gett mig en så gullig coment.
'' Du är verliken helt sjukt fin ''
Det var verkligen helt sjukt snällt :)) Jag blir så glad.
Att jag även borde lägga upp före & efter bilder, när jag nått mina mål.
Och visst ska jag göra det.
När håret är fixat, smilet är vitt, läpparna pumpade (eller det lät som att jag skulle fixa traktordäcksläppar)
när jag FYLLT i dom :))
Och när kroppen är DÄR.
Där jag vill ha den - Då ska jag göra ett före & efter repotage ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0