You can BE my manboy!

Åkej - Så här äre.
Syrris is away, jag har min värdefulla egentid.
= Kvalitetstid haha :D
Dushad, insmord (Och bla bla) ligger jag nerbäddad under ett randigt täcke i soffan framför Melodifestivalen.
Manboy var väl en ösig låt!?
Jag hade nyss lite fest när han framförde sitt bidrag för andra gången.
Ah det där gillar jag, han såg rätt trevlig ut också och kommer säkert växa fram till en riktig Snygg-Hunk.

På bordet har jag en skål godis, ett glas med choklad russin/mandel, en skål popcorn och ramlösa jordgubb/lime.
Jag skippar nu ljudet på TVn och låter Spotify FILL MY SPEAKERS vah!
Sjukt partysugen haha, ända sen jag satt på bussen imorse och värmde upp med dessa tunga låtar haha :P

Och nu dör jag & Jossan över hur lyxigt Syrris hare..
Jag uppdaterar oss om hennes date.
Efter mojitos har de nu gått vidare och råkat hamna på samma ställe som Rebecka Simonsson .
Som är lika med våran Idol haha.
Nåt att dricka där sen hem till Mr. Snygg för lite vin...

Jag säger så här.
Från och med NU så är det jag & Mina snygga tjejer som åker till våran Snygga tjej i Stockholm och börjar gå ut där.
Stockholms nightlife - Ge mig nu.
Ge mig en jävligt snygg kille också..
Kan fan springa på Kinnamann där och påbörja våran romans...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0