Avokado - The new candie

Skönaa sköna Fredag.

Sov tills jag vaknade, klev upp till en tom lägenhet.
Körde 2 maskiner tvätt, diskade efter gårkvällens goda fest..
Tog hand om mig själv i en lång, varm dush.

Dagens lunch - Leftovers från igår - Lax med avokado & sallad.

Ner på stan och hookade med Carolina min Fina <3
Plockade upp Syrris och gick till Unico för en lunch / fika.
Moccaruta & Bubbelvatten åt mig.

En runda på stan och sen vart det sista stoppet Nautilus för mig.
Idag - Enbart kondition.
En timme på bandet, 30 minuters löpning & 30 minuters powergång.

Fixade mp3n imorse med massa power-låtar.
Så jävla taggande, svetten RANN även idag.
- Tjejer, ni vet den där snyggingen som vi hade väldigt mkt. koll på förut vah!
Han dök upp, och Gud hörde min röst när jag bad för att han skulle ta cykeln framför mig.
OCH han hejja på mig vah!
Så då vare bara att fortsätta springa och se hur han satt där och svettades och cyklade....
- JA TACK.

Nu har jag kycklingen i ugnen.
Salladen är färdig.
Jag väntar på Syster.

Ikväll börjar Let's dance också, my favourite.
Såå jag köpte en liten påse candie åt oss.
Nåt gott ska man väl ha på en Fredag.
Syrris kommer bli as glad :))


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Han är din braaaandman :P



Äntligen hemma, fräch middag och lite cäändi..

God heard me too I think ;)

2010-01-08 @ 19:32:18
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0