Bara kärleksord till dig och till er <3

Så .. Paradise H. slut för ikväll.
HAHA åt Cimon som åkte haha... Skönt!

Idag vart det mys med mina tjejer efter jobbet.
Mötte upp Carro & Sofie.
Vi gick ner till Mikaku sushi och väntade in Jossi.
15 bitars - Jaa tack.
Men jag fick bara i mig 13, det var så gott så jag höll på att dö.
- Tack mysiga <3 Ni är bäst.
Ni är världens bästa stöd i tuffa tider, vore ett vrak utan er.


Dagens träning :
30 minuters styrka + 45 minuters powerwalk med 0.5 kg.s vikter runt handleerna.
Nöjd, men mina nya träningskläder kände jag mig as snygg där imorse...


Idag har och är fortfarande ina tankar hos Mamii <3
Som har opererats idag igen :(
Älskade, älskade älskade, jag vill vara hos dig.
Imårrn ska vi gå och köpa 'Sommaren med Göran' + massa godis & tidningar och hälsa på henne efter jobbet.
Vill bara att allt ska bli bra, att allt ska gå bra, att allt ska försvinna ur dig, att du ska slippa tänka mer på det här.
Att det ska vara över nån gång.
Mamma - Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älksar dig Jag älskar dig Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas mammi mår bra! Besök från er gör henne nog jätteglad :)

2010-01-28 @ 21:57:38
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0