Hela min dag - Ledig

Lediga dagen gjorde mig levande.

Sov hos Mamii inatt för att finnas till hands.
Vi gick dit igårkväll med lite krya-på-sig-gifts.
En stor påse candie som man måste ha om man är sjukskriven,
nya sköna mukisbraller och 'Sommaren med Göran'.
- Vi tänker på dig hela tiden Mammsi <3
Så vi kröp ner i soffan och satte igång att skratta åt Göran :D
Tok mysig kväll.

När jag kom hem i tid iförmiddags så intog jag rollen Städ-Ladie.
Tajmat nog så dog min lilla dammsugare :(
Jävla typiskt.
Men jag hade humöret uppe så jag tog fram mitt lilla rosa sop+skyffel-set och slog mig ner på alla fyra.
Kröp runt i hela huset och sopa och sopa.
Sen torkade jag alla golv super noga, så nu luktar det såpa överallt :D
Städade toaletten och körde två maskiner tvätt också.

Sen tvättade jag mig själv lika noga.
Så nu - Allt är fräsht.

Kvällens middag - Sallad på couscous, vitlöksstekt kyckling, avokado, paprika, rödlök & tomatoes.
Serverades med vitlöksbröd & bubbelvatten :))

Nu vet ni haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0