Hey you, wanna get in here?

Jag vet inte hur många repriser dom kört av Victoria secret fashion show på TV nu, men man tröttnar väl aldrig på att se på sånna ladies?
Nö nöe nooe, don't think sooe.
Nya cosmo kom i brevlådan igår, och även dar fanns dom.
Klippte ut na direkt va.
Och nu sitter hon på kylskåpet och strålar.
Det gav mig en ide om att framkalla kankse 5 bilder på 5 olika Secret brudar och ha i vita ramar på väggen..
Skulle vara BRUTALT snyggt och ge sån stark, skön personlighet till rummet...
Med alla fräsha färger.. Gult, rosa, grönt, lila... Vackert!!!
Skulle passa i mitt home iaf...

Jag tänker på're...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan va läckert det vore.. Ja tack, good idea ;)

2010-01-09 @ 22:58:03
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster

'' You've got the sweetest ass in the world ''

2010-01-10 @ 12:31:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0