Hit the bed with you

Måndagen går mot Tisdagen.
Som är free för mig.

.Tandläkartid 11.30.
Ganska lagom, får se om jag klämmer in träning innan eller efter.. Men jag tror nog efter.
Måste sova lite när man kan.
Har stökat undan lite ikväll för att slippa städ-missions imårrn.
Tömde tvättkorgen och körde en maskin, som jag hängt på tork.
Diskat lite, städat toaletten, hängt in kläder som låg framme.
.. Gjort naglarna.
Har ju satt igång med TRIND igen, nail-repair.
Och jag ser redan resultat, mina naglar känns starkare och har börjat inta längd.
I like nails haha..

Ligger och masserar huvudet med en sån där huvudmassagegej som vi fick i julklapp.
Så jävla skönt, man bara ryser.
Känns precis som att nån drar med fingrarna i hårbotten.
Helt fantastic!

Nej snart - Hit my bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0