Home-Made . Made-Of-Love

- Hey kvällsissar..
En vanlig dag - Igen.

Upp imorse, träning innan jobbet.
Styrketräning först följt utav 45 minuters powerwalk.
Det börjar dra i min mage ordentligt nu.
Träningsvärken kommer förmodligen ha lämnat rumpan för att plåga min mage när jag vaknar imårrn.

Nu - Mamii är här.
Vi myser med lite CHIRRE & Mamiis home-made snickers-cookies.
Vi dricker iaf. bubbelvatten :))
Och tränar som fan.
Boysen på jobbet har också  tagit sig i vinterkragen nu och börjat träna igen.
Men vi leder den tävlingen överlägset kan jag säga.. Moahaha :P

I helgen blir det lugnt och mysigt.
Wilmis & Viktor kommer hit, det blir sleepover <3
Mina hjärtan, mina trollungar.

Och nu ska vi väl snart hoppa i säng.
Jag öppnar imårrn - Men still - Träning före jobbet.



Nu sjunger vi i kör... Jaaa tack!
Och med den här snyggingen säger jag God natt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0