Idag är jag mysig

- Morning lovers.
En ledig dag var vad jag fick haha.. Idag - Äre on it igen.
Men det känns helt okey, jag är nu både dressad och mejkad så en Lördag på Holmis känns bra :))
Jag är på bra humör.. Och det är LÖRDAG.
Igår kändes ju bara som en Söndag, fast det var en Fredag.. Dock röd.

Vi bara åt och åt igår.
Förmiddagen vilades bort i soffan framför Tvn med massa gott som var kvar från Nyårsafton.
Maten... Ja tack.
Fläaskfile med rosmarin massa vitlök och grönsaker på plåt, potatisklyftor, världens godaste sallad, vtlöksbröd och bea + tzatsiki...
Resterna åts upp igår.

Sen kom tjejerna förbi.
Fridis & Carro <3
Gick igneom gårkvällen..
När Fridi lämnat oss drog vi & Carro på oss snowjoggings och tog en promenad till JAVA.
Sushibuffén ropade på oss.
Skit gott, skit mysigt.
Jag dör för mina tjejer - NI är grymma.

Nu ska jag leta på ett par hörlurar, jag ska mysa med min låt på bussen.

Kajsa ska diska idag hahaha...

(Min nyårsresumé kommer kankse ikväll - Med vackra bilder ni vet...)

Later!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Yes idag har ja diskat :P

2010-01-02 @ 13:12:13
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0