Jag håller mitt ord

- Hellooe...
Måndagen är över, inventeringen är klar.
Så sjukt skönt, det finns lixom en hel del att räkna på mitt jobb ;)

.Powerwalk ikväll också.
We made it through.
Jag gick så jag började blöda näsblod.

Nu är jag tröttare än tröttast, uppe 5.30 imorse...
Min snygga Carro var in och vinkade på jobbet idag.
Så snygg i nya stövlarna - Mysis.
Vi slutar faktist redan vid 17.00 imårrn...
- Kunde kankse styra nåt..?
Antingen nån form av träningsdate / prommis eller Playa del sol dejt :D :D

Sen kom även Mamii in med Wilmis & Viktor och kramades <3
Sötisarna..

Och efter jobbet hade man ett värmande meddelande från min älskade och redan saknade Fridi <3
Miss you tooo baby!
- Babyyyy!!!
Massa kärlek idag alltså..

Men Magnus Betnér...
Mindre kärlek där lixom..
 Han är faktist för grov i mun för min taste.
När det gäller skrattet lixom, det är inte precis humor för mig.
Näej då skrattar jag mer åt 'Playa del sol' & Rolandz med Robert Gustavsson..

Nej nu somnar jag.

- Sleeep tight :))

Kommentarer
Postat av: linn-lay

att oki:) haft en fin natt då?

2010-01-05 @ 10:18:13
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0