Jag har upptäckt perfektion

- Go kväll Sugar's... Sugar-Bites!!
Helgen fortsätter att göra mig lycklig.

Dagens träning - Styrka i 45 minuter + Powerwalk i 30 minuter.
Veckans träning - 5 av 7 dagar

Helgen har varit fullspäckad - Fullspäckad med mys & kärlek.
Syrrans trollungar Wilma & Viktor sov här inatt.
Helt underbara, vi hade Michal Jacksson disco igårkväll efter Taco-Dinner.
Viktor hade fått en skiva i namnsdagspresent, och vi gillar ju Jacksson så vi drog på volymen.
Kidsen vart hela exhalterade  '' Så högt '' Dom bara lös när vi satte igång och shejka och showa haha :D
Sen vart det biokväll, bäddade upp i soffan med täcken och fram åkte chips & godis.

Nu - Nydushad, fräsh & laddar föööör...
Kvällens film, veckans Johan Falk film med mina drömmars man - Joel Kinnamann.
Frågan vart nu - Se den hemma med Syrris & Mamii elleer... ;-)
Eller med lite flörtigt & snyggt snyggare sällskap!!
'' Du får kolla på Frank Wagner och jag kan kolla på dig.. Jag hämtar dig nu ? ''
Maybe Baby... Baby!

Men jag varnar dig - Jag kommer göra dig galen med mitt tjat.
Jag kommer mest se honom ikväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0