Joel Kinnaman gör mustach frsäht!

- Morning.
Jag börjar morgonen med en liten romans haha...
Sitter och googlar mitt eye-candie just nu.
Det är Frank Wagner eller som han heter på riktigt Joel Kinnamann.
Jag föll för honom i Johan Falk- filmen, jag som många andra tror jag haha..
Att flickor faller för Bad Guys lär aldrig ändras.
Hur det nu kan kännas så sjukt manligt att gå runt med pistol och kunna skjuta så fort det behövs.
Att ha ett förråd med snodda bilar och att stå och bara se på när en kille blir ihälslagen.
Hur det kan vara så manligt förstår jag ju egentligen inte..
Man får väl för sig att man skulle känna sig så trygg i en sån mans beskydd...?

(När'tjallarn' som egentligen inte var en tjallare, blev instoppad och igentejpad i sopsäckar och sedan ihjälsparkad var dock rätt otrevligt enligt mig..)


allare,


Meen.. Så jävla snygg, hela hans karaktär var bara : Ja TACK!
Hur kunde mustacher & Pistoler bli så sexigt ? ? ?

Han är med i den omtalade filmen 'Snabba Cash' som baseras på Jens Lapidus succeroman också.
Filmen har premiär på Fredag.
OM jag ska se den.

(Bild ur filmen Snabba Cash)


Han är rakad i filmen..
Inte för att min taste är mustash.. Men på Frank Wagner så är det helt klart min taste  ;-)

Inte alls lika manlig - Mera pojke.
Nej LET IT GROW!



- Men Jaaa tack ! ! !
Krama mig med dom armarna lixom!

För oss som nu vill ha MÄN! Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

FRANK Wagner heter snyggingen i filmen ju :) fast john hade ju vart bättre liksom...

2010-01-12 @ 19:31:57
Postat av: Kajsa

Haha jah hust det.. fast spille rill vah, sjuukt mycket Ja tack :P M M M

2010-01-12 @ 19:49:01
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kr

Ja, FRANK heter han ju.

Va fan fick Jag John ifrån..

Ajja fixat det lilla felet nu iaf ;-) Tack!

2010-01-12 @ 20:44:45
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: sofie

Han e ju SÅÅ snygg, samtidigt som man vill nypa pojken i kinderna för att han e såååå söt :)

2010-01-12 @ 21:43:45
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0