Lite mera inspiration, från mig till mig och er :D

Jag - som öser över oss lite mera inspiration.
Vi har sagt det förr - Vi säger det igen.
- Sommar 10!

Kristen Cavallari - Sjukt snygg.
'' The bitch is back ''
Och snyggat till sig har hon gjort.





Sånt här taggar mig mest av allt, att se dessa STÖRT snygga ladies.
Det är det som taggar mig.

I sommar ska jag ha.
. Bikini-asset
. Mageeeen
. Armarna
. Benen
. Och ryggen
Jag SKA ha allt.
Det är därför jag kör så här hårt, för det kommer vara värt det.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är sonna so HENNE som får en att gå upp en jäkla massa timmar tidigare på morgonen för att träna vah....

Love it.. all of it!

2010-01-14 @ 21:29:22
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: moa

duuu har fin kroppen redan galning.

2010-01-15 @ 15:48:38
Postat av: Kristina

Taaack!!! Tack!

:D

2010-01-16 @ 18:01:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0