Lite nya bilder på kylen kanske... Haha

Asså två ord..
Två ord får sammanfatta min kväll - den där filmen.
MY GÄD.
Joel Kinnaman som spelar JW... Hur snygg kan man vara? ? ?
Jag & Syrris satt längst fram, och det vart man ju fan mer glad åt.
Så man såg han bättre vah.
Näej det gjorde mig inte ett dugg, såg skit bra, satt as bekvämt.
Han är så snygg!!!
En sån vill jag ha.
Jag & Syrris bara tjatar här hemma - Han är så snyyyygg.
Vi måste nog bli tonårstjejer igen och sätta upp lite posters på honom hahaha.
- Jaaa tack på den där Matematikern...

Innan bion vart det lite kina buffé med Carro & Calle.
Inte super nyttigt, men vi tränade ju imorse innan jobbet så va FAN.
Lunch
- Sallad på Cupido.
Till bion - Lite candie & bubbelvatten :))
Helt värda - Det är helg.

Nu ska jag byta av Syrris i dushen, sen blir hit the pillow.

- Sleep tight lovers.
Låt oss ALLA flickor drömma om samma man vah!!!
Imårrn ska vi till Bj och hitta oss varsinn JW.. (Jaaaja) Haha!



På Söndag - Ny Johan Falk film med Frank Wagner igen.
Kan INTE vänta asså..
Helt sjukt!

PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

My gäd.. ah jag smälter!! En sån vill jag ha, i skorta och kavaj :P

2010-01-16 @ 00:21:55
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0