Mor & Döttrartid - Ovärdelig

Onsdag .
Träning imorse innan jobbet.
Enbart kondition idag.
45 minuter på bandet, löpning varvat med powerwalk.
(Och när jag säger power-walk så menar jag POWERWALK i uppförsbacke)

När jag äntligen kom hem så var Mamii & Syrris redo med middag.
Inte vilken middag som helst heller.
. Köttgryta som va VÄRLDSVAN med kokt, skalad potatis & hembakat bröd med vitlökssmör.
- Jaaa tack hörrni äslklingar <3
En mysig kväll i soffan med Mor & Syster.
KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK.
Låt inget övervinna våran Kärlek.
Känns som vi levt och tvingas att fortsätta leva i en sjuk oro :(
Dåligt besked :(
Nu tar vi nya tag och tänker positiva tankar och hoppas...
Hoppas och tar nästa steg - Tillsammans.

Nu ligger jag nerbäddad, mätt..
Imårrn blir det även då Träning före Jobb.
Både styrka & kondition.

Träningsvärk idag - Mitt ASS.
Helt sinnes, det bara drar i hela rumpan.
Men jag gillar'e ändå, då vet man att man jobbat.

(För hon har ett bikinrumpa...)



- Får man boobsen på köpet ellär?!

- Sov gott mina vackra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0