..och aldrigt vunnit nånting

- Heey bubblan..
Nu är jag här igen, nydushad & powerwalkad.
Midda'n var awsome, homemade pizza med världens godaste sallad.

Vi vart ensamma vid halv sju tiden, och det var inte för sent för årets första powerwalk då inte.
Bytte musik på mp3n, tog på mig as mycket kläder och gav mig ut i kylan... Och mörkret.

Jag var sur & irriterad och det var så sjukt skönt att bara komma ut och försvinna in i min egna värld med hög musik och pumpa iväg i världens tempo.
Alldeles själv.
Plötsligt var jag äntligen en utav dom jag gått och undrat var fan dom hittat sin inspiration nånstanns, där dom är ute i snön och springer...
Det var ganska dött ute, mötte några få med samma tanke som mig.
Några hurtiga par...
Jag vill också ha en kille att springa med, och träna.
Det pushar nog lite extra...
Sprang halva tiden & gick resten.
Var ute en 45 minutare, mina lår frös :(
Meen, det vare värt alla gånger.
Nu är man igång, och träningsväskan ska jag packa redan ikväll.
Jag älskar verkligen känslan.



Nu äre mys i soffan framför Vinterkrysset.
Petter körde den där bra låten med Ison, Fille & Mogge.
'' För alla dom ''.
FAN VA SNYGG HAN ÄR.
Reeespect att glida runt med honom lixom, då skulle man känna sig mäktig.
Fan va snyggt det se skulle se ut, här går jag med honom.

Kommentarer
Postat av: sofie

visst är det en skön känslanär man väl kommit igång :) Vi kommer ju va hetare än hetast i vår och sommar ;-)

2010-01-03 @ 22:40:09
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Kristina

As sköönt :D

Nu kör vi snygging!!!

2010-01-04 @ 22:06:40
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0