Och nu tänkte du somna om eller?

Vilken dag..
Vilken Lördagkväll vi hade.

.Det bjöds på käk hemma hos Issi - Vrål gott.
.Alla var HELT på g.
.Shottarna shottades trots att  både jag, Syrris & Carro hatar'e.

Nu vet vi - (Som om vi inte bestämt det förut) Men nu vet vi att vi aldrig tänker shotta mera.
Haha not värt det.
.För det var det mitt huvud sprängde av idag.
.Låg bara inlindad i täcket hela dagen och mös.
Det var ändå skönt, när man bestämde sig för att inte göra nåt idag, då vart det lite mysigt.
Hade tänkt köra Ikea med damerna, som vi gjärna gör på Söndagar...
Men det kunde vi alla konstatera att ingen av oss var kapabel till...
Jag lyckades klara av en kort dush och vart fräsh, mjuk, luktade gott och kunde sköna till det.
.Ringde efter kebab... Galet värt.

Och nu'rå...
Helt skakig och svettig fan.
Efter andra Johan Falk filmen.
Dom är så bra, så påverkande.
Fan legat och spänt mig hela filmen, helt shakie...
Och han då - Frank Wagner.
Frank Wagner... Eller JW eller Joel...
Vi mår nästan dåligt av att veta att han finns och att man aldrig kommer få vara med honom,
 få se på han få leva med honom lixom..
Det är ju sinnes...
'' Och nu tänkte du somna om eller... ''
- Jaaa tack ja tack ja taaack.

Jag DÖR.
My gäd...
'' Och nu tänkte du.. somna om eller..? ''
Aldrig i jävla livet att jag skulle SOMNA bort tid med honom... GÄD!!!
- Känner ni som mig, elläääär???

Nu - Inte ett dugg trött.
Nöjd med min dag.
Filmerna från igår äger, allt var så roligt.
Bilder - 400 st (På våran kamera)
Åker upp på Fejjan - I veckan.
Här - Imårrn ?

Nu - Fortsätta livet som jag älskar högt.
Allt i mitt liv är nu det bästa som kan finnas.
Tack till er som är med i mitt liv.
Ni är fan grymma, som lever med mig.
Vi äger.

Kommentarer
Postat av: Serri

Haha ni är ju helt tokiga i honom! Tycker han är bäst som Frank Wagner, har sett alla Falkfilmerna, det är ju faktiskt han som gör dom ;)



Kram fina

2010-01-18 @ 14:28:29
URL: http://serritimes.blogspot.com
Postat av: Kristina

Haha... I would do MUCH for him ;-)

Faktist, han är grymt bra!



Kramis

2010-01-18 @ 23:47:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0