'' Så får du en bra kläddag''

- Heey bubblers :D
Tisdag, Andra dagen i veckan - andra träningspasset denna vecka avklarat - Check.
Ledigda dagen idag, jag sov ut, jag älskar att sova ut..

Som sagt så var det träning.
Först hårdkörning i gymmet sen 50 minuters powerwalk.
Och idag hade jag beundrare där, utan tvekan.
Egentligen var den ena fräsh, men jag vart så SJUKT ofukuserad när dom bah titta och titta och titta.
Tappade koncentration helt.
Ni vet sånna som mest hänger i gymmet..
Det gjorde dom här, hängde där vid armmaskinerna och glodde.
Så jävla odiskreta också, jag fattade inte läget.
Detta gjorde den snygga killen mindre snygg.

Well nog om det.
Kom hem och tog ett snabbt mellis.
En liten skål med mjölk & Kellogs red berries.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Frukost imorn - Jaa tack ;) Sweet siz' sweet!

2010-01-12 @ 19:45:24
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0