So fly away now

- Heey Lördaaa!
Här sitter jag med lite lockar i håret & tävlar med en granne lixom.
Han har startat steroen tidigt idag så jag gav mig in i leken jag också.
Jag vinner hårt  med Bad Boys ;-) Haha

'' The bad boys are always catching my eyes... ''

Lika bra att ladda upp för kvällen som ska spenderas med mitt kära jobb.
Lasergame 19.20 - 20.00.
Damernas hem till Snygg-Cathrine för lite beati-time.
Sen blire Daniels crib.
Jag hoppas det blir Platina sen, jag tror det blir det :))

Tror jag spikat outfit.
Blir nog en lättsam, lätt vårig utstyrsel.
Nya korallfärgade Tiger tröjan som är lite hålstickad så  utan något under, så man kan ana en snygg Bh...
Det tror jag blir lagom ikväll.
Nya heelsen och några lockar i topparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0