Sov gott Carro!

- Hey nattissar :))
Jag ligger nerbäddad i mörkret.
Trött som en åsna, ska snart duna in.
Efter en bra dag.

Tog sovmorgon imorse, ''skippar träning idag'' tänkte jag och snoosade om om snoosade om.
Men ångrade mig när jag till slut klev upp.
Så jag lade på en jävla remm lixom.
Speedade på som fan, kokade ägg, åt ägg + mackor + brämhultsjuice = Fick en bra start på dagen :D
Packade väskan och stressade iväg.
Gick upp halv 9 och gick till bussen tjugo över.
Det är speedat det!

Tränade innan jobbet.
JAG ÄR HITTILS SKITDUKTIG!



Dagens lunch - Grillad kyckling och en avokado.
Dagens middag - Lax med avokado / vitlöksröra + sallad & färsk morotslimpa.



Fick med oss underbara Carro hem på käk och mys.
Sen kom även mamii.
Vi drog igång Playa del sol filmerna och började garva va...
Skönt jäng.
(Både vi och dom haha)

- Sleep tight lovers <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0