Träningstjej

- Hey bubblers..
Tisdag idag, andra dagen denna vecka.
Numera innehåller livet träning och förbättrad kost.

Jobb mellan 10 - 17.00.
Lunch - Sallad på Cupido
Efter jobbet var det raka spåret till Nautlius för årets första träningspass.
Gick skit bra, kändes såå skönt.
Svetten RANN.
Vi ÄR verkligen igång nu, det känns så braa..
- Secret - Im getting there ;-)
Jag har sån jävla motivation och sån tro på mig själv just nu.

Efter dagens dagsverke sprang vi genom Nordpols-Kylan till Dragon Palace där  Jossi & Carro satt.
Finissar, jag blir så glad av er.
Vi satt där och skojade om min nya bil.
Haha - Ni är grymma.

Dinner i soffan framför Dagens man - Grillad kyckling med avokado till.
Lätt, Gott & Nyttigt.
Efterätt - (Japp det ingår i mitt nya hälsosamma liv haha..)
Pancotta från Nyår.

Vi försöker tänka på vad vi äter, men inte mer än så.
Vill man ha nåt så tar man det.
Ingen Killing Diet för det håller ju aldrig.
Meeen så gott man kan :))
Känns vettigt.

Nu är Mamii här och myser.
HON HAR ÅTERIGEN FÅTT OVÄLKOMMET BESÖK.
Även denna vinter så flyttar mössen in hos min stackars mamii som har väärldens fobi för möss & råttor.
Lämna henne och hennes hem ifred lixom..
Tröttsamt... Iaf så sover hon här då :))
Nya Veckrevyn kom i brevlådan...
Så antingen hugger jag tag i den nu eller så sätter jag på Playa del sol...
Det kommer vi alla skratta åt...




Snart mitt.
Sen behöver jag inte ha mera på mig.
När jag har min Secret-Body så skaffar jag lite snygg färg på'ren...
Och sen behöver jag inte mer än det här.
Och AS MAFFIGT hår va ;-)
Då kan ag leka runway haha...
Jag kommer bo i dojerna på dagarna.
I SOMMAR... I SOMMAR I SOMMAR - JAG BLIR KÄR AV ATT TÄNKA PÅ'RE



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan vilken bra beställning.. we're gonna love the shoes :)

2010-01-06 @ 09:34:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0