Weekends are fun

Nyss hemkomen från familjen Envall / Roxå.

Fredagkvällen spenderades hemma hos dom, med trevliga vänner <3
Trots vurpan jag drop på på ditvägen.
Jag var ensam, lite småstressad, platta dojjer och såg mig inte för.
Kändes som jag ver med i en film, flög upp och landade på rumpan, slog i bakhuvet och tappa nästan andan.
- Se dig för...

Det bjöds på en utsökt middag.
Strökollade Let's dance & HÖKGLODDE på premiären av nya humorserien SOLSIDAN.
Helt i våran smak.

Något mer som var helt i våran smak var Middagen & det goda till TVn.
Nyttigt var en självklarhet.

Dagens träning - 35 minuters intensiv kondition på bandet.
Var så förbaskat trött och låg så förbaskat skönt under täcket imorse så jag hann inte mera helt enkelt.
Sammanfattningsvis - Tränat 5 av 5 veckodagar.
- Bra jobbat tjejen!





- Sleep tight snygging...

Ligger här och tycker lite smått synd om mig själv för jag har så himla ont i benet :(
Växtvärk, typisk växtvärk som sätter sig i ena knävecket.
Tagit en tablett och har en varmvattenfalska under täcket...
Hoppas det ger sig annars somna jag aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0