Visdomständer & Veckans första träning

- Hey Snyggingar..

Inte förrens nu landar jag här.
Sovmorgon imorse - Jag sov ut.
Va sjukt trött..

Men upp kom jag och då bar det av till Tandis.
Fick kliva in i värtsa röntgenmaskinen för att röntga hela munnen, med alla rötter och så.
Kändes som jag stod i en rymdraket, jag fick verkligen fokusera och anstränga mig för att inte börja garva.
Hade en spegel framför mig och nån grej i munnen jag bet på, och som en farkost runt huvudet...
Såå det kändes lite roligt haha..
Hon ville iaf. se hur mina kanaler gick från visdomständerna.
En är i vägen och jag har verkligen haft problem med den.
Så nu ryker den.
Det blir operation haha.
Kommer nog göra fett ont.

Sen gick jag och tränade
.
Intensiv styrka i 30 minuter följt utav 60 minuters powerwalk på bandet.
(Powerwalk med sällskap kan vi säga)
2 minuter efter det att jag hoppat på mitt band kom den där snyggingen ni vet ;-)
Tog bandet bredvid mig, av typ alla lediga haha.
- Ja tack, tänkte jag.
Faaan va jag drog på mitt tempo då, körde som fan.
Och han också.
Han gick av vid 45 minuter, Gav mig tummen upp och sa ''Bra jobbat''.
Jag var HELT MÖR & HELT BLÖT efter den timmen kan jag säga.
Men jag mådde SÅ bra när jag stod där.
Jag tänker bara på hur snygg jag kommer vara.
Jag kommer inte ge mig förrens jag är där.
Så äre bara.

Nu - Ska starxt plocka ur min tandblekningen ur munnen.
Även det en punkt i schemat att bli så snygg-jag-bara-kan-bli.
När kroppen är klar och tänderna vita så belönar vi oss med  att fylla läpparna igen.
Och då ska vi se till att göra det regelbundet.
När jag kommit så långt så ska håret vara vår-ljust igen också...
Så äre va :D
Det är planen i huvet vah..





Kommentarer
Postat av: Kajsa

A lot of respons..

*Det kommer göra fett ont men opereras ska du haha!

*Ja tack på honom vah ;)

*Vi ska inte ge oss, vi ska pusha varandra tills vi är där!



Sen kan jag inte hitta nått skärp.. det är det :P

2010-01-19 @ 19:07:07
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha fan bra du är..

Sen hittar jag inget skärp.. Det är det..

2010-01-19 @ 21:36:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0