You can't see my heart beating

Ledig dag.

Just nu
- Jag & högsta möjliga volym på Spotify.
Jag gjorde en 'Workout' playlist som får mig taggad till tusen.
Träningskläderna är på, ska bara låta musikspelaren ladda lite till sen beger jag mig ner på stan för att träna.
Det är så skönt att komma dit mitt på dagen eller tidigt på morgonen när det är lugnt och mycket spejs där.
Man kan ta god tid på sig vid varje maskin och kan köra efter sin träningsschema och slippa vänta på att nån maskin ska bli ledig.

Idag blir det först gym sedan ett hårt konditionspass.
Jag har läst att motion efter styrketräning ska öka fettförbränningen...
(Vill gjärna tro det jag läser haha)

Startade dagen med en kopp thé & hårdbrömackor med ägg på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0