Jag lever med Syster & Frida Josefsson <3

Det jag lovade om att hålla er åtminstonde kort updaterade under min resa föll visst..
Gjorde dock en hyfsad updatering nere i Visby, men alkoholen fanns i blodet och tydligen så försvann inlägget...
Nånstanns höhö ;-)

.Är fortfarande på resande fot.
Mina Facebook-vänner har fått lite mer kött på benen.
Men ni då..
En lång och utförlig updatering kommer att komma, men det först när jag kommit hem.
Med bilder.. Jag lovar.
De kan jag bara inte utelämna, för bilderna ljuger inte.
För att förstå hur vi haft det / har det så är våra bilder ett måste.
Minst 2000 st har knäppts, den ena bättre än den andra.
Så har även varje kväll och natt varit.
När man inte trodde att man kunde ha de bättre så fick man det bättre.
Träfat så sjukt mycket roliga människor - Mostly dudes haha.
Nya bejbies hela tiden - Bokstavligt talat haha.
Kodord - Dudes haha.

Jag har aldrig skrattat så mycket som under de här två veckorna.
Det är det bästa jag vet - Att skratta så mycket så man knappt kan stå upp.
Man bara kollar på dom - Fridis & Kajsa (Världens bästa resetjejer och tjejer överhuvudtaget) och viker sig av garv.

.Nu är vi nere hos våran älskade Frida i Malmö.
Helt fantastiskt.
Fredag igår - Fest.
FantaRosé och sjukt mycket dans.
(Och nya bejbies haha)

Nu är hon på jobbet, och jag & syster myser i hennes vackra hem.
Jag har städat och gjort fint för kvällens fest.
Så fort Syrris är på benen igen så ska vi gå handla.
Sushi-buffén ska vara framdukad när Fridis anländer.

Ville bara tala om at jag lever.
Trots roséintag 10 dagar i sträck.
Alkoholpaus i Torsdags när vi tog vårt pick och pack, lämnade bilen i Uppsala och tog ett långt, trasigt tåg till Malmö.
Igår vare som sagt på't igen och ikväll blir inget undantag.
Man känner att man lever.
Jag lever med Syster & Frida Josefsson <3



Bild från Kharma i Söndags.
Finalnatten.
Asvlutade veckan med Shots & Vattenpipa på O'learys, fortsatte för mera shots på Burmeister.
Vidare till Kharma & till slut ramlade vi in på Gutekällarn.
Skysst avslutning på veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0