Små ord är oftast av mest tyngd

- Hey sweet's!
Gårkvällen stavas A M A Z I N G !
Det vart en sån där Stockholmsnatt som går till historien av minnen som hamnar nära hjärtat..

När Fridis tagg-mess kom så var saken klar.
'' Ni måste med, Gotlands-uppvärming <3 ''
- Ja tack!

Efter jobbet köpte jag & Syster med oss nuggets & pommes och satte oss på tåget.
Fick ragg så fort vi klev av tåget.
(Så himla viktigt för självkänslan haha)
'' Tvillingar ? Ska vi ta en fika i veckan? '' ... Hmmm! HUM!
T-bana till Skanstull och en underbar balkong högst upp, med en sjuk utsik och vackra tjejer.
Där stod Fridi och glänste i solen och vinkade med rosén i högsta hugg.
- Ja tack!
Vinet korkades upp och solen sken på oss där vi satt och kände Stockholms-sommarnatt omsvepa och insupa oss :))
Taxi tog oss ner till Fridays.
Skysst ställe, som en hamburgerrestaurang fast mer bar-klubb-uteservering av det...
Därefter Café Opera.
- Vad ska jag säga?
Sjuk natt, men aldrig mera shotta haha.
Det är så det är ;-)

Jag tyckte så sjukt synd om Syster som fick jobba idag.
Lång, trött dag.
När hon kommer hem ikväll ska jag lyxa till det åt henne :))
Hon ska bara få schlappa!


Fridis, Fridis - Fridis!

Vilken tjej, skönheten själv.
Se och njut, önska att du var älskad av henne.
För det hon ger är kärlek det <3

(Fler bilder kommer, promise.)

Dom här bilderna ljuger lixom inte.
Det var PRECIS så underbart som det ser ut...















Fridis & Kajsa var nog snyggast i hela huvudstan igår.
Jag kunde bara glo på'rom vah!
Ni förstår nog vad jag menar med det va.
Snyggingar, det ser så snyggt ut...

Kommentarer
Postat av: hanna

Jäkligt snygga solglajjer du haffat! var hittade du dom? :)

2010-07-03 @ 00:07:18
Postat av: Frida

ÅÅH ÄLSKADE! Ni är underbara!! Awesome natt!! <3



LÄNGTAR IHJÄL till Gotland!!

2010-07-04 @ 12:35:18
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0