With the best crowd in town

- Men hur bra kväll kan man få?
Gårkvällen var ju     i n s a n e.
Galet bra.
Två sånna bra kvällar inom loppet av bara några dygn.
Sånt man lever för vah.

Ett okänt antal klänningar skulle först prövas i tuordning här utav 3 damer..
För att sedan ändå hoppa i första - Som vanligt.
De långa svallen skulle lockas, ögonfransar limmas, spotify nötas & cider drickas.
Ni vet!

.Taxi ner till Plock.
In och vända på ett DÖTT Oasia.
- Äh låt oss dansa.
Det vart Bj på momangen.
Träffade så mkt. skönt, snyggt folk.
Musiken var grym, drinkarna var ännu grymmare.
Jossan var som vanligt min vapendragare.
Det var hon hon till tidig morgon - Runt 6-tiden försvann hon med sin älskade från Bellmansgator.
Rullade iväg med danströtta fötter i morgonsolen och drömde om Gucci...

.Burger King och Whopper för damernas dans-hungriga magar långt efter Bjs stägning inatt:D
Där jag fick spel på 2 idioter som skulle sitta vid mitt bord som jag MOT BURGER KINGS REGLER paxade åt mina tjejer som beställde krubb ???
Typ tom lokal, välj ett annat bord MY GÄD!
När vi var mätta där så vart det en doggybag och dax för en morgonpromenix hemmåt :))
I solen.
Sjuk hemgång - Om man kunde skratta ihjäl sig så hade vi nog gort det inatt.
'' Ge meh - Ge meh Gucci ''
Vi avslutade natten i sängen - Med lite mera mat haha.

Vaknar med ett lagomt trött huvud och danströtta feets.
Bara som för att påminna oss om hur vi ägde natten igår..

Nu är bikisarna på och musiken hög.
Låt festen fortsätta.
Idag äre bad, men jag väntar med att ringa och väcka Nyby-Borna tror jag haha.
(Haha)

Ther's a club in Miami with the best crowd in town.
With a sweet little princess jumping round and around...


Dagens låt - Jay Kay . Princess
& Tom Pulse . Cuando
Shake you hiiips!!!!

(Jag skriver med sån glöd och glädje bara för att jag mår så sjukt bra, jag hoppas det speglar sig i min berättelse :D )

Love yah!

Någon bild bara som för att visa att det var på riktigt :D







Nu drar vi  ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0