Elsa

Jag har äntligen fått lågga vantarna på 'Elsas mode'.
Är helt fast i den efter 2 kapitel.
Älskar hur Fahramn beskriver hennes hår, hennes Acne jeans, de stora solissarna...
Ah en bok för mig.
Jag har mer och mer börjat gilla namnet ELSA också.
Är faktist döpt till Elsa i första namn - Elsa Kristina..
Jag hade en period när jag var yngre ( När man vill byta namn haha) när jag tyckte om dubbelnamn..
Typ Emma-Maria, Anna-Maria & önskade att jag kunde heta nåt sånt...
Men nu tycker jag inte Elsa-Kristina klingar så tokigt..
Hm.. Jag tycker Elsa är fint :))



Kommentarer
Postat av: Moa

läste ut den på några dagar nere i portugal:)



Riktigt bra bok!! :)

2010-06-10 @ 11:31:48
URL: http://moahelmersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0