En stund senare - In a better mood

Okey.. Back sooner than I thought.
Syrran ringde precis upp och erbjöd mig hennes gamla telefån.
Som inte direkt är gammal, bara utbytt mot en iphone som kom med nya jobbet lixom.
Så ny lur redan imårrn - Vi ska hämta kidsen på dagis & skola så det passar perfekt.
Ska ringa och beställa nytt SIM kort, så det blir den enda kostnaden jag får ta.
Thats life haha.

Nu är det popcorn och Hollywoodfruar.
Som sagt - En semestervecka nu.
Känns grymt, inga direkat planer..
Bara njuta av ledighet.
Grönan i helgen förhoppningsvis.
Och kankse en Snygg-Kväll på Jossans balkong med rosé eller nåt annat läskande i glasen ;-)
Jag och Syrris röstar FÖR iaf haha..

Började iaf. dagen med en powerwalk runt gamlis.
.Svägde in på Ica på hemvägen och handlade frulle.
- Smoothies, kokta ägg & goda mackor.
.Sen tog vi bilen upp till Gränby C.
Shoppingsugna var vi alla tre :D
.Och shopping vart det.
Kankse kan visa sen :))
Lite mejk.. Nytt lipgloss nu när det glossas och glossas haha.
.Hårfärg en AS fräsh kavaj och en blus bla..
.Glass ute i solen.
.Promenix hem när Lina lämnade oss för att åka till jobbet.
Vi hann inte mer än hem förrens vi skulle ut igen.
.Drog på oss skönare kläder och gav oss ut för powerwalk nr. 2.
Mötte Jossi och tog en bra runda...
Och kom hem och upptäckte att min telefån var spårlöst borta.

My day...

Nu är utväxten färgad och mitt hår luktar löjligt gott..
Löjligt.

Nu ska jag fortsätta med semestern.
Bilder kommer :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0