Fashionista skirt

- Morning Hunk's!
Dan före Midsommarafton idag då, känns mycket trevligt.
Jag längtar tills imårrn :))
Hoppas vi slipper regn.
Jag vill bara springa runt i en  somrig klänning med en krans i håret och ha sommar...

Ikväll blire solning efter jobbet!
Jag väntar hela dagarna på besked från Fridisen.
Det ska bli bra väder nästa vecka också - Yiihaa!
Its like God had a plan!

Dagens i form av en kjol.
Mintgrönt linne som egentligen är en klänning.
Gammelrosa skärp i midjan + Lite guld :))
Mitt hår är skitigt, jag vet inte vad jag ska göra me're...






P.S Du som missförstod - Jag ska inte gå ner 10 kg - Tack!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha nej men gu förlåt, de fanns knappt nå biljetter i helgen ju, men nu är de bokat och betalt! SES SNART! <3

2010-06-28 @ 03:43:10
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0