Fisksoppa & ny jeansjacka

Igår - Söndag.
Jag låg här och var sjuk och lite ofräsh.
Jossan ringde och ville ner på stan.
Mamii ville också ses på stan.
Så båda damerna cyklade hit, jag styrde till mig och vi cyklade gemensamt ner på stan.
Lite shopping och en sen lunch på Burger King.
Fick äntligen ersätta min jeansjacka jag slarvade bort.
Den är absolut inte identisk, inte en likadan.
Men nästan lika snygg.
En annan färg men lika liten med samma klockrena passform.
Visar er sen :))

Sen cyklade vi hem till Jossi där hon bjöd på en underbar fisksoppa.
Hon introducerade oss även i serien 'Vampire diaries' som vi helt missat.
Verkar faktist väldigt bra, I do wanna see more.
Till slut var det iaf. dax för film - Skräckis.
INSTÄNGDA 2.
Lite B men skrika fick vi göra iaf.
Skön Söndag - Minus lite för mycket förklyning.


Söndagens outfit löd:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0